09195382620
09111958235
تماس با خودروبر شمال
تماس با خودروبر جاده چالوس

امداد خودروی شمال شبانه روزی در استان مازندران و جاده کندوان

]

ما با استفاده از دستگاه GPS موقعیت همه ی امدادگر های منطقه را بررسی می کنیم و از هر نقطه ای که شما نیاز به امدادگر داشتید سریع ترین خدمات شامل خودروبرسیاه بیشه،خودروسوار سیاه بیشه،کفی چالوس،جرثقیل چالوس ،خودروبر جاده چالوس ، خودروسوار جاده چالوس ، خودروبر جاده کندوان، خودروسوار جاده کندوان ، خودروبر کلاردشت ، خودروبرسیاه بیشه با نزدیک ترین امدادگر برای شما در سریع ترین زمان ممکن ارسال خواهد شد. خدمات امدادی ما شبانه روزی است. اگر نیاز به امدادگر فوری داشتید تنها با ما تماس بگیرید حداکثر 20 دقیقه کنار شما هستیم.
امداد خودروی شمال با ۱۵ سال سابقه در حوزه خدمات امدادی خودرو از جمله ، خودروسوار سیاه بیشه ، کفی جاده چالوس ، جرثقیل جاده چالوس، خودروبرمرزن آباد ، خودروسوار مرزن آباد ، کفی مرزن آباد ، جرثقیل مرزن آباد ، کفی کلاردشت ، کفی سیاه بیشه ، امدادخودرو کندوان ، کفی چالوس می باشد. ما به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم. ما کلیه خدمات خود را تضمین می نماییم و فاکتور رسمی جهت خدمات خود به شما ارائه می نماییم. اگر نیاز به خدمات امدادی ماشین های لوکسی همانند هیوندا، کیا، ایران خودرو، سایپا و… را داشتید می توانید با تلفن 09195382620 تماس بگیرید.

پرسنلی متخصص، کارآزموده، خوش برخورد و متعهد برای ارائه خدمات امدادی

امداد خودرو شمال از پرسنلی متخصص، کارآزموده، خوش برخورد و متعهد برای ارائه خدمات امدادی به کاربران خود بهره میبرد. همچنین بروز ترین تجهیزات فنی و دستگاه ها را به همراه خود دارد. یک امدادگر زمانی قابل اطمینان است که در سریع ترین زمان ممکن به محل برسد و مشکلات فنی را رفع نماید. تمامی این‌ عوامل، مواردی هستند که ما در امداد خودرو شمال به آن پایبند هستیم و با مشارکت و مشورت با شما عزیزان سعی در بهبود هر چه بیشتر آن داریم.

با امداد شمال تماس بگیرید